Monday, November 8, 2010

anugerah

29 July 1985
arini aku bersyukur..
Allah sempurnakan hidupku..
dilahirkan dari keluarga yang tidaklah mewah dengan harta benda..
tapi..
penuh dengan kebahagiaan...
melimpah ruah dengan kasih sayang..
semuanya menyanyangi aku..
(statement prasan)

28 December 2008
sujud syukur ku..
kehadrat Ilahi..
Allah sempurnakan hariku..
menemukan aku dengan keturunan si adam itu..
bertambah bahagia hidupku..
lelaki yang paling sempurna..
xkan ada yang selayak dia untuk bersamaku..
dialah suamiku.














28 October 2009
Allah sempurnakan lagi hari2 ku..
mengurniakan aku puteri..
puteri yang comel cukup sifatnya..
xpernah puas menatap wajahnya..
suamiku sujud syukur sejurus melihat puteri kami..
yang aku kandungkan selama ini..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PASSION FIGHTING FOR THE BEST

Daisypath Anniversary tickers

Aanisah Faqihah's

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Azra Farzana's

lb1f.lilypie.com/TikiBlogger.php/NV8x