Monday, February 28, 2011

menabung amalan bijak!!


ye!!
kerana menabung adalah amalan bijak..
jadik aku berusaha untuk menabung kembali..
aku ni memang kategori suke menyimpan sebenarnya..
tapi simpanan tu mesti xkekal lama..
paling lama aku penah simpan pun..
adalah 5 bulan cmtu..

tapi kali ni..
aku bertekad untuk mengumpul semula..
menyimpan dan mengumpul.. sampai tinggi bukit..
ewah!!

ha..
nampak bersemangat sungguh ye aku nji..
memang aku tengah semangat sangat ni..
harap2 semangat ini kekal..

by the way..
as budak finance yang memang belajar pasal duit ni..
ade tips nak menyimpan yang selama ni duk dalam otak je..
tapi x apply..
mulai saat ini akan di apply..

weeehoooo...
30% daripada gaji aku akan disimpan.. akan diperam sehingga masak ranum..
hasil nye nanti tengoklah cmne..

berazam nak kumpul selama 3 tahun..
amacam?

owh rumah idaman~~
ok?

ok ke x..
just wait and see..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PASSION FIGHTING FOR THE BEST

Daisypath Anniversary tickers

Aanisah Faqihah's

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Azra Farzana's

lb1f.lilypie.com/TikiBlogger.php/NV8x