Tuesday, June 15, 2010

manjeku...

arini aku n suami terlewat bangun lagi..
kul 6.45am baru hubby tersedar
hubby mandi dulu..
sementara aku menyusukan manjeku..
d last thing yg aku buat
before tinggalkan rmh..
tukar diaper Anis..
selalunye walaupon dia tido..
bile dia rase aku tukar diaper dia..
dia akan bangun n terus tersenyum manje..
tapi arini dia nanges plak..
nanges manje gak..
senang cite..
sume manje lah..
he~~
lepas tukar diaper n pakai kan baju..
aku mintak izin hubby untuk menyusukan dulu
before gi kije..
sian Anis merengek haus..
aku menyusukan sekejap..
asal hilang haus die je..
sorry sayang..
ibu dah lambat hari ni...
balik nanti ibu susukan lagi ye..
manje ibu~~~
i luv u sayang..muaxx

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PASSION FIGHTING FOR THE BEST

Daisypath Anniversary tickers

Aanisah Faqihah's

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Azra Farzana's

lb1f.lilypie.com/TikiBlogger.php/NV8x